Biuro Obsługi Klienta
Biuro Obsługi Klienta znajduje się na parterze biurowca SCE Jaworzno III na Alei Tysiąclecia 7 w Jaworznie, pokoju nr 107.
Pomoc w odpowiednim skierowaniu wniosków uzyskają Państwo w Punkcie Informacyjnym zlokalizowanym przy głównym wejściu do biurowca (wejście przez bramę główną).
Sprawy klientów są załatwiane w godzinach:
od 7:00 do 15:00 w dniach od poniedziałku do piątku.
Kontakt z Koordynatorem do Spraw Obsługi Klienta jest możliwy pod numerem telefonu:
32 614 01 48, 32 614 01 49
lub na adres e-mail: bok@sce.jaworzno.pl.
Punkt Informacyjny w SCE
W czym możemy pomóc?
Pracownicy Biura Obsługi Klienta udzielą Państwu wszelkich informacji odnośnie dostawy ciepła i oferowanych usług. W naszej siedzibie mogą Państwo także:
- uzyskać pomoc w wypełnianiu odpowiednich wniosków,
- uzyskać informację na temat faktury za ciepło,
- podpisać umowę o przyłączenie do sieci,
- podpisać umowę sprzedaży ciepła,
- złożyć reklamację,
- uzyskać informację o planowanych przerwach w dostawie ciepła,
- wyrazić zgodę na otrzymywanie e-faktury,
- zapoznać się z Regulaminem Ochrony Danych Osobowych,
- zmienić warunki przetwarzania danych osobowych,
Elektroniczne Biuro Obsługi Klienta
Stan rozliczeń i zużycie ciepła mogą Państwo także sprawdzić bez wychodzenia z domu dzięki elektronicznemu systemowi informacji o odbiorcy ciepła.
Aby otrzymać dostęp do systemu przez przeglądarkę WWW, należy zgłosić chęć korzystania z systemu w Biurze Obsługi Klienta wraz z podaniem adresu e-mail, który zostanie powiązany z kontem odbiorcy w systemie. W odpowiedzi odbiorca otrzyma kod identyfikacyjny i będzie mógł wygenerować swoje hasło w systemie. Podanie przez odbiorcę prawidłowego adresu e-mail do Biura Obsługi Klienta jest niezbędne, ponieważ na wskazany adres zostanie wysłane hasło po jego wygenerowaniu przez użytkownika. Na wskazany adres e-mail będzie także wysyłana e-faktura, jeżeli odbiorca wyraził na to zgodę. Adres e-mail odbiorcy nie będzie wykorzystywany do wysyłania reklam i do innych celów marketingowych.
Usuwanie awarii
Pierwszą linią pomocy w przypadku awarii i zakłóceń w dostawie ciepła jest Pogotowie Ciepłownicze dyżurujące 24 godziny na dobę pod numerem telefonu:
993
lub 32 614 01 24
Do dyspozytora ruchu na podany wyżej numer telefonu należy także zgłaszać planowane uzupełnianie zładu instalacji centralnego ogrzewania oraz przewidywane przerwy w odbiorze ciepła.
W sprawie rozpoczęcia lub zakończenia sezonu grzewczego zarządcy budynku proszeni są o wysyłanie skanów pism potwierdzających z informacją na adres e-mail: dyspozytor@sce.jaworzno.pl.